Η νέα Corvette ZR1 θα είναι διαθέσιμη από την ερχόμενη άνοιξη και συνεχίζει μια παράδοση που ξεκίνησε πριν από 9 περίπου χρόνια, το 2009, με την πρώτη της γενιά. Έτσι και αυτή, που κατά την προσφιλή συνήθεια των Αμερικανών χαρακτηρίζεται ως μοντέλο του 2019, κινείται από έναν V8 6.200 κυβικών, ο οποίος με τη βοήθεια μηχανικού υπερσυμπιεστή (kompressor) αποδίδει 755 ίππους. Και 969 Nm ροπής, ενώ ενδιαφέρον είναι πως για να χωρέσει ο υπερσυμπιεστής υπάρχει ένα έντονο εξόγκωμα στο καπό από ανθρακονήματα.
Ο κινητήρας που έχει τον κωδικό LT5, θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά στην top Corvette, ενώ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 7 σχέσεων και για πρώτη φορά και με αυτόματο με 8.
Σε σχέση με τις πιο απλές εκδόσεις η ZR1 έχει έντονα διαφοροποιημένο εμπρός μέρος, τόσο για να ξεχωρίζει όσο και για να εξασφαλίζεται η πιο αποτελεσματική ψύξη κινητήρα και μετάδοσης, με καλύτερη ροή αέρα. Είσοδος αέρα υπάρχει και από το άνοιγμα στο καπό, ενώ για τον ίδιο λόγο προστέθηκαν ακόμα 4 ανεμιστήρες, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό των μονάδων εναλλαγής θερμότητας σε 13.
Παράλληλα η η τελική της πιο γρήγορη Corvette όλων των εποχών –πιάνει τα 340 χλμ./ ώρα, μιας και η επίσημη τιμή είναι πάνω από 210 μίλια την ώρα- είναι διαθέσιμη με δύο αεροδυναμικές διαμορφώσεις. Η στάνταρ Low Wing, που όπως αφήνει να εννοηθεί και η επωνυμία της έχει μια χαμηλή πίσω φτερούγα. Η οποία επιτρέπει την επίτευξη της τελικής ταχύτητας, ενώ ταυτόχρονα αυξάνει σε σχέση με την απλή Z06 τα κάθετα αεροδυναμικά φορτία κατά 70% για μεγαλύτερη σταθερότητα.
Η High Wing είναι μέρος ενός νέου ZTK Performance Package, που περιλαμβάνει και εμπρός σπλίτερ από ανθρακόνημα, καθώς και άλλη ανάρτηση με Magnetic Ride Control για ακόμα πιο σπορ συμπεριφορά. Είναι από τις πιο μεγάλες που κυκλοφορούν, ρυθμίζεται σε 2 θέσεις και εξασφαλίζει αυξημένη αρνητική άντωση προκειμένου να είναι πιο εύκολη η επίτευξη γρήγορων χρόνων σε πίστες. Ενδιαφέρον έχει πως και οι δύο αεροτομές είναι τοποθετημένες πάνω στο πλαίσιο, όπως ακριβώς συμβαίνει και στις αγωνιστικές Corvette.