Κατασκευασμένο στο ίδιο μέρος, εκεί, όπου κατασκευάστηκαν τα πρωτότυπα σχεδόν εξήντα χρόνια πριν, κάθε αυτοκίνητο λέγεται ότι χρειάζεται 4.500 ανθρωποώρες για να ολοκληρωθεί και έναν Tadek Marek τετρακύλινδρο κινητήρα σχεδιασμένο με δύο μπουζί ανά κύλινδρο, που μεταδίδει τα 340bhp στους πίσω τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου τεσσάρων ταχυτήτων και διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, όπως ακριβώς και στο αρχικό DB4 GT Το σώμα ακολουθεί την αρχική κατασκευή, με την Aston Martin να χρησιμοποιεί υπερσύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία για την τέλεια αναδημιουργία των πάνελ αλουμινίου λεπτού διαμετρήματος και του σωληνοειδούς πλαισίου, πριν τελειώσει με το χέρι το σύνολο των τροχών.
Η έκδοση του θα περιορίζεται σε μόλις 25 αυτοκίνητα!