Ο γνωστός βρετανός οδηγός Andy Wallace, ο οποίος κέρδισε την κατηγορία του στο Le Mans με ένα Jaguar το 1988 και κέρδισε επίσης στις 24 ώρες της Daytona (τρεις φορές) και τις 12 ώρες του Sebring (δύο φορές), καθώς και σε πολλούς άλλους αγώνες, πέτυχε πραγματικά το κατόρθωμα αυτό στις 2 Αυγούστου.
Μετά την ανακοίνωση του νέου παγκόσμιου ρεκόρ, ο πρόεδρος του Bugatti, Στέφαν Βίνκελμαν, δήλωσε ότι η μάρκα δεν θα ασχοληθεί πλέον με τις προσπάθειες καταγραφής ρεκόρ. «Έχουμε δείξει αρκετές φορές ότι κατασκευάζουμε τα ταχύτερα αυτοκίνητα στον κόσμο», έλεγε. «Στο μέλλον, θα επικεντρωθούμε σε άλλους τομείς».
"Μια απίστευτη ταχύτητα", αναφέρει ο Wallace μετά την ιστορική του πορεία. "Είναι αδιανόητο ότι ένα αυτοκίνητο [παραγωγής] θα είναι ικανό για αυτό. Αλλά η Chiron ήταν καλά προετοιμασμένη και αισθάνθηκα πολύ ασφαλής.
Η Bugatti λέει ότι μια «ομάδα μηχανικών από διάφορους κλάδους» προετοίμασε μια έκδοση προ-παραγωγής ενός ανώνυμου επερχόμενου μοντέλου Chiron, ίσως το Chiron Super Sport, το οποίο περιγράφει μόνο τις "αεροδυναμικές βελτιώσεις" και την προετοιμασία που τη βοήθησαν να φτάσει στην απίστευτη ταχύτητα.
Η Bugatti περιμένει τις Koenigsegg και Pagani να προσπαθήσουν να σπάσουν το νέο ρεκόρ, με τα δικά τους υπεραυτοκίνητα, αλλά δεν περιμένουμε να συμβεί σύντομα.
Μπράβο,Bugatti.