-Τα McDonald’s έφεραν στην αγορά το “all-day breakfast”
Έπειτα από πλήθος αιτημάτων, η μεγάλη εταιρεία στις ΗΠΑ από τον Οκτώβριο σερβίρει κατά τη διάρκεια όλης της ημέρας πρωινό. Παρά τη δύσκολη αρχή, με το εγχείρημα το κατάστημα επισκέφτηκαν αρκετοί νέοι πελάτες.
-Βαμμένα χάμπουργκερς
Η Burger King έριξε στην αγορά τα κόκκινα χάμπουργκερς, ενώ η KFC τα έκανε ροζ. Τα McDonald’s από την άλλη τα «έβαψαν» γκρι!
-Το μαύρο μπέργκερ από τη Burger King
Η γνωστή εταιρεία χρωμάτισε το φαγητό της ενώ το προώθησε στην αγορά ως διαιτητικό την περίοδο του Halloween. Όσοι το δοκίμασαν δεν είπαν τα καλύτερα! Έσπευσαν μάλιστα να μοιραστούν και την εμπειρία τους στο twitter. Η ζημιά για την εταιρεία ήταν προφανής.
-Η KFC συνδύασε πίτσα με τηγανητό κοτόπουλο
Οι λάτρεις του junk food μίλησαν για μια από έναν από τους νοστιμότερους συνδυασμούς. Η συναρπαστική ανάμειξη έγινε τον Ιούλιο ενώ έφερε το όνομα “chizza”. Το προϊόν διατίθεται μόνο στις Φιλιππίνες.
-Η Burger King στα χνάρια των McDonald’s
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ειρήνης στις 21 Σεπτεμβρίου, η Burger King αποφάσισε να ανταγωνιστεί το μεγαλύτερο αντίπαλο της. Συνδύασε δύο σάντουιτς και τα πούλησε για φιλανθρωπικό σκοπό. Πλήρωσε για διαφήμιση τους New York Times και έβαλε τον πήχη ψηλά.
-Oι νέες κούπες των Starbucks’
Όταν η εταιρεία παρουσίασε τις νέες της κούπες για τα Χριστούγεννα πολλοί μίλησαν για έλλειψη φαντασίας. Τα αρνητικά σχόλια έδωσαν και πήραν ενώ η συζήτηση γύρω από το θέμα κράτησε για μήνες.
-Η KFC επέκτεινε το delivery της
Αν τυχαίνει να μένετε στο Λος Άντζελες ή το Σαν Φρανσίσκο είστε τυχεροί! Κι αυτό γιατί μπορείτε να παραγγείλετε KFC κι αυτό να έρθει έξω από την πόρτα σας. Το Νοέμβριο η εταιρεία ανακοίνωσε πως μελετά το σχέδιο επέκτασης της παράδοσης στις εν λόγω περιοχές.
-Τα Mc Donald’s επανέφεραν το Hamburglar
Η διαφήμιση επέστρεψε στην τηλεόραση για πρώτη φορά από το 2002. Πλέον ο άνδρας που το διαφημίζει δεν είναι κοντόχονδρος με κόκκινα μαλλιά αλλά μακράν ομορφότερος.