Σύντομα οι ενδιαφερόμενοι αντί της κλασικής φωτογραφίας που κοσμεί κάθε μέρα το προφίλ τους, θα μπορούν να αναρτούν σύντομα βίντεο ή καλύτερα μια κινούμενη εικόνα. Η νέα επιλογή βρίσκεται σε δοκιμαστικό στάδιο και αφορά αποκλειστικά τη Βρετανία ενώ θα καθυστερήσει να επεκταθεί και στον υπόλοιπο κόσμο.
«Από το 2004 όταν δημιουργήθηκε το facebook τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ, ενώ συνειδητοποιούμε πως οι χρήστες βλέπουν πλέον videoόσο ποτέ», έγραφε πρόσφατα στο blogτου μέσου κοινωνικής δικτύωσης. Οι άνθρωποι πρέπει να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους περισσότερο κι αυτό μπορεί κάλλιστα να γίνει μέσα από τις κινούμενες φωτογραφίες, σημειώνουν οι υπεύθυνοι.
Οι χρήστες παρακολουθούν video περισσότερο από ποτέ
Παράλληλα, μετά την τεράστια απήχηση του «celebrate Pride», όπου οι εικόνες στα προφίλ έδιναν την εντύπωση ενός ουράνιου τόξου, θα δοθεί στους χρήστες η δυνατότητα να εναλλάσσουν δύο εικόνες προφίλ σε συγκεκριμένο χρόνο. Ο κάθε ενδιαφερόμενος με τον τρόπο αυτό θα τοποθετεί κάποια εικόνα στο προφίλ του με την οποία θα μπορεί να υποστηρίζει οποιαδήποτε οργάνωση, κίνηση ή πρωτοβουλία επιθυμεί, και ταυτόχρονα θα σηματοδοτεί περιόδους κατά τις οποίες δεν έχει πρόσβαση στον ηλεκτρονικό του υπολογιστή, λείπει σε διακοπές κ.ο.κ.
Μια τρίτη αλλαγή αφορά τις αναρτήσεις και συγκεκριμένα την εισαγωγή βελτιωμένων και ευκολότερων ελέγχων των αναρτήσεων, φωτογραφιών αλλά και πληροφοριών που βλέπει ο επισκέπτης κάθε προφίλ. Σε αυτόν τον χώρο, θα μπορεί κανείς να γράψει ένα πολύ σύντομο βιογραφικό σημείωμα, ανάλογο με αυτό που υπάρχει στο πολύ πιο λιγόλογο Twitter, και να επιλέξει στοιχεία με τα οποία θα περιγράψει την εργασία και την εκπαίδευση. Επίσης, στον ίδιο χώρο θα είναι δυνατή η τοποθέτηση πέντε φωτογραφιών, που είτε είναι οι πιο αγαπημένες είτε οι πιο χαρακτηριστικές.
Τις τελευταίες βέβαια ημέρες οι χρήστες της γνωστής ιστοσελίδας ανησύχησαν ιδιαίτερα καθώς ήρθαν αντιμέτωποι με πολλές αναρτήσεις, οι οποίες προϊδέαζαν για τις μεταβολές που έχει προγραμματίσει το μέσο. Ομολογουμένως, οι περισσότεροι γνώριζαν ότι τα σημειώματα αυτά δεν ανταποκρίνονταν στην πραγματικότητα. Άλλωστε παρόμοια περιστατικά έχουν επαναληφθεί και στο παρελθόν. Όμως δεν ήταν λίγοι αυτοί που ανησύχησαν και προώθησαν τις δημοσιεύσεις εξαναγκάζοντας την εταιρεία να τις διαψεύσει επισήμως.