Μια περιορισμένη έκδοση για τις ΗΠΑ του πρώτου σε πωλήσεις ουίσκι στον κόσμο θα φέρει στην ετικέτα της μία γυναίκα που βαδίζει, με το ίδιο ντύσιμο, μπαστούνι και καπέλο όπως ο άνδρας στο γνώριμο λογότυπο, και θα ονομάζεται Jane Walker.
Η ιδιοκτήτρια Diageo ελπίζει να διευρύνει έτσι τη δημοτικότητα του ποτού, φέρνοντας παράλληλα τις γυναίκες στο προσκήνιο, σύμφωνα με τη Στέφανι Τζακόμπι, αντιπρόεδρο της Johnnie Walker. «Το ουίσκι είναι μια κατηγορία ποτού που φοβίζει της γυναίκες», δήλωσε η Τζακόμπι. «Είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για να προσκαλέσουμε γυναίκες στο brand».
Η Diageo δεν είναι η μόνη που βάζει γυναικείο πρόσωπο σε μια παραδοσιακά αρσενική μασκότ. Η KFC παρουσίασε τον Ιανουάριο την κάντρι τραγουδίστρια Ρίμπα Μάκινταϊρ ως Συνταγματάρχη Σάντερς, στην τελευταία της διαφημιστική εκστρατεία.
Το λανσάρισμα της Jane Walker είναι μέρος της καμπάνιας «Keep Walking America» που ξεκίνησε το 2016, μιας προσπάθειας για άνοιγμα σε ευρύτερο κοινό, με διαφημίσεις που περιλαμβάνουν ισπανόφωνους και βετεράνους.
Η κατανάλωση σκωτσέζικου ουίσκι αυξήθηκε 2,1% στις ΗΠΑ μεταξύ του 2002 και του 2017. Και το Johnnie Walker έχει αφήσει πίσω του τον ανταγωνισμό, μεγαλώνοντας το μερίδιό του κατά 18% πέρυσι.
Η Diageo, που εδρεύει στο Λονδίνο, σκοπεύει να αναδείξει περισσότερες γυναίκες και στο εσωτερικό της. Τον Απρίλιο το διοικητικό της συμβούλιο θα απαρτίζεται κατά 50% από γυναίκες, σύμφωνα με την Τζακόμπι. Επίσης ζητάει από τα διαφημιστικά γραφεία να συμπεριλαμβάνουν τουλάχιστον μία γυναίκα υπεύθυνη σε κάθε πρόταση συνεργασίας.
Η Jane Walker θα εμφανιστεί σε 250.000 μπουκάλια του Black Label 12 ετών τον Μάρτιο. Για κάθε μπουκάλι η Diageo δωρίζει ένα δολάριο σε οργανισμούς που προωθούν γυναίκες, όπως οι Monumental Woman και She Should Run. Αν και πρόκειται για περιορισμένο αριθμό μπουκαλιών, η Jane δεν θα χαθεί. «Βλέπουμε την Jane ως την πρώτη θηλυκή εκδοχή του σήματος με τον άνδρα που βαδίζει. Φανταζόμαστε τον Johnnie και την Jane να βαδίζουν μαζί προς τα εμπρός», σχολίασε η Τζακόμπι.