Το συμβάν κατήγγειλε μέσω του λογαριασμού της η Mary Gomez, κηδεμόνας της άτυχης γατούλας με το όνομα Rodri. Όπως ανέφερε η ημέρα γενεθλίων της κόρη της, εξελίχθηκε σε εφιάλτη. «Το γατάκι που είχε σώσει από τα σκουπίδια και το οποίο πήγαινε για θεραπεία για να σωθεί το μάτι που του είχε απομείνει, εξαφανίστηκε ανεξήγητα και ύποπτα σε ένα αεροδρόμιο».
Κι ενώ δεν είναι κάτι το πρωτοφανές να χάνονται βαλίτσες από πτήση σε πτήση, «είναι απαράδεκτο να συμβαίνει το ίδιο με ένα ζωντανό πλάσμα». Η κ. Gomez αναφέρει ότι είχε μαζί της τρία γατάκια και διαβεβαιώνει πως και τα τρία τους κλουβάκια ήταν καινούργια και χωρίς κανένα ελάττωμα.
«Στο αεροδρόμιο της Αθήνας, μετά την πρώτη προσγείωση, με κάλεσαν να ελέγξω τα 3 κουτιά μεταφοράς μου. Το ένα από αυτά ήταν τόσο κατεστραμμένο από πάνω που το γατάκι μου είχε φύγει», περιγράφει.
Σύμφωνα με το προσωπικό εδάφους του αεροδρομίου της Αθήνας, τα τρία κουτιά μεταφοράς των ζώων είχαν φτάσει στην ίδια κατάσταση και το ένα ήταν άδειο. «Δεν μπορούσαν να εξηγήσουν τι είχε συμβεί καθώς δεν είχαν ενημερωθεί για το περιστατικό από την ομάδα στα Χανιά».
Όπως αναφέρει η M. Gomez κανείς από το προσωπικό δεν τη βοήθησε πραγματικά. «Η υπάλληλος που με ενημέρωσε μάλιστα έκανε πλάκα με την κατάσταση και με εμένα, χωρίς να καταλαβαίνει ότι καταλάβαινα κάποια από αυτά που έλεγε στη συνάδελφό της. Δεν υπήρχε καμία ενσυναίσθηση. Δεν υπήρχε καμία ενημέρωση και έπρεπε να συνεχίσω το ταξίδι μου χωρίς να γνωρίζω τι είχε συμβεί στο γατάκι μου, το οποίο είναι τυφλό από το ένα μάτι και έβλεπε ελάχιστα στο άλλο».
Ο μόνος λόγος που δεν έμεινε στην Αθήνα όπως τονίζει ήταν επειδή είχε άλλες δύο γάτες που βρίσκονταν ήδη στο δεύτερο αεροπλάνο που πήγαινε στο Μόναχο.
Ο σύζυγός της, ο οποίος θα έμενε στα Χανιά, πήγε στο αεροδρόμιο για να προσπαθήσει να ξεκαθαρίσει την κατάσταση και να πάρει άδεια για να βοηθήσει στην έρευνα στο αεροδρόμιο. «Αλλά δεν του επετράπη να μπει για να ψάξει για το γατάκι μας».
Δύο ημέρες μετά, την Κυριακή 10 Μαρτίου, η M. Gomez έλαβε μήνυμα από λογαριασμό με το έμβλημα της Aegean, στο οποίο η εταιρεία δήλωνε πως αδυνατεί να εντοπίσει τη γατούλα, οπότε εμφανιζόταν… πρόθυμη να καταβάλλει αποζημίωση 100 ευρώ. Το μήνυμα προκάλεσε τόσο την έντονη αντίδραση της ίδια της κ. Gomez, όσο κι ένα μεγάλο κύμα αντιδράσεων στα social media.
Η ίδια σημειώνει: «Δεν καταλαβαίνω πώς μπορεί μια εταιρεία να φέρεται έτσι και να φτάνει στο σημείο να πιστεύει ότι η Ρόντρι μπορεί να αντικατασταθεί με χρήματα ή με μια νέα γάτα. Το γεγονός με έχει επηρεάσει πάρα πολύ. Σωματικά και ψυχικά. Δεν μπορώ να κοιμηθώ και δεν μπορώ να πάρω ανάσα. Δεν είμαι καλά. Είμαι συντετριμμένη και δεν μπορώ να σταματήσω να σκέφτομαι τη Ρόντρι, να είναι μόνη σε ένα τόσο θορυβώδες μέρος όπως ένα αεροδρόμιο και να μην μπορεί να δει καλά. Πρέπει να είναι πολύ αναστατωμένη και φοβισμένη. Απλά δεν είναι δυνατόν να έχουν περάσει τρεις ημέρες και κανείς να μην έχω δει τη Ρόντρι μου».
Μετά τον καταιγισμό σχολίων εναντίον της, η Aegean απάντησε με ανακοίνωση σήμερα το μεσημέρι. Στο κείμενό της υπογράμμιζε πως συνεργάζεται με τις αρχές των αεροδρομίων, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να βρεθεί η γατούλα και ταυτόχρονα διέψευσε ότι προσέφερε ουδέποτε αποζημίωση για την απώλεια του ζώου.
Για τη M. Gomez δεν είναι επαρκείς οι εξηγήσεις της εταιρείας. Μέχρι τη Δευτέρα δεν είχε υπάρξει καμία επικοινωνία και για το μήνυμα που αφορά την αποζημίωση, τονίζει ότι εφόσον πρόκειται για ψεύτικο λογαριασμό, η εταιρεία θα έπρεπε να φροντίσει να μιλήσει πρώτα με την ίδια. «Και τέλος, πότε θα έχουμε κάποια απόδειξη ότι κάτι γίνεται;».
Η κ. Gomez επιμένει ότι δεν έχει γίνει καμία από τις απαραίτητες ενέργειες για τον εντοπισμό της Ρόντρι. «Xθες είχα την πρώτη μου τηλεφωνική συνομιλία με έναν υπάλληλο ο οποίος μου είπε ότι λυπάται τόσο πολύ για ό,τι συνέβη που δεν μπορεί να φανταστεί πώς νιώθω. Λέει ότι κάνουν ό,τι μπορούν για να βρουν τον Ρόντρι. Αλλά δεν λέει ΤΙ κάνουν».
Τοποθέτηση ειδικής παγίδας, τροφής και νερού κοντά σε σημεία στα οποία θα μπορούσε να είχε κρυφτεί είναι μία από τις βασικές ενέργειες που θα μπορούσαν να γίνουν. Στο αίτημα δε της M. Gomez να αξιοποιηθεί υλικό από κάμερες, υποστηρίζει ότι της απάντησαν πως δεν υπάρχουν κάμερες τοποθετημένες στην πλευρά που φορτώνονται τα αεροπλάνα στο αεροδρόμιο των Χανίων. «Αυτές είναι ευαίσθητες περιοχές και ΠΡΕΠΕΙ να παρακολουθούνται με βίντεο. Αυτό είναι το πιο σημαντικό μέτρο ασφαλείας στις αερομεταφορές. Γιατί λοιπόν δεν υπάρχει κάμερα;»
H Μ. Gomez ζητά δικαιοσύνη για τη Ρόντρι και θέτει μια σειρά από ερωτήματα. «Ο χρόνος περνάει. Τέσσερις ημέρες. Περισσότερες από 96 ώρες χωρίς φαγητό, νερό ή ιατρικές προμήθειες. Πού είναι η Ρόντρι; Πού συνέβη το ατύχημα; Ποιος πήγε τελευταίος στο κλουβί της στα Χανιά; Ποιος πήγε πρώτος να το παραλάβει στην Αθήνα; Πού βρίσκονται οι εργαζόμενοι που εργάστηκαν εκείνη την ημέρα; Ποιος λέει ψέματα;»
Τη στιγμή που υπάρχει τόσο μεγάλος αριθμός αδέσποτων ζώων στην Κρήτη και ανάγκη για διάσωσή τους, η εξέλιξη λειτουργεί αποτρεπτικά. «Δεν τη σώσαμε από τα σκουπίδια, από μια άθλια ζωή στους δρόμους, για να τη χάσουμε, εξαιτίας του ανεύθυνου προσωπικού που χειρίστηκε το κλουβί της με ελάχιστη έως καθόλου φροντίδα σε σημείο που έσπασε».
Το ταξίδι με αεροπλάνο δεν υποτίθεται ότι είναι επικίνδυνο για τα ζώα. «Τώρα συνειδητοποιώ ότι ο κίνδυνος είναι οι άνθρωποι», καταλήγει σε μια από τις αναρτήσεις της η M. Gomez.
Για την ώρα η μόνη ελπίδα προέρχεται από σχόλια ανθρώπων που παρακολουθούν την υπόθεση και προτείνουν λύσεις για το μέλλον: «Ίσως το καλύτερο θα ήταν να δημιουργηθούν ειδικές θέσεις για όλους τους επιβάτες που ταξιδεύουν με τα κατοικίδιά τους, ώστε να αποφεύγονται τόσο τραγικές απώλειες».