ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Τσίπρας: Απτόητος στην Πάρο με τους 54 συνοδούς-Όλο το πρόγραμμα

Tweet
Share
Tweet
Share

Την Πάρο επισκέπτεται σήμερα ο Πρωθυπουργός για τα εγκαίνια του νέου αεροδρομίου.

Η επίσκεψη προκάλεσε έντονη αντιπαράθεση με την αξιωματική αντιπολίτευση, καθώς ο Αλέξης Τσίπρας συνοδεύεται από πολυπληθή αποστολή για τα εγκαίνια και ενώ ψηφίστηκε τροπολογία από τη βουλή, με βάση την οποία τα μέλη της αποστολής που συνοδεύουν τον Πρωθυπουργό αλλά και τους υπουργούς Άμυνας και Εξωτερικών στα ταξίδια τους θα μπορούν να διαμένουν σε ίδιου επιπέδου και κόστους κατάλυμα, σε αντίθεση με την ως τώρα πρακτική, που προέβλεπε φθηνότερα ξενοδοχεία για τη συνοδεία του Πρωθυπουργού και των Υπουργών. H τροπολογία εγκρίθηκε από τη Βουλή με το Γενικό Λογιστήριο του κράτους να αναγνωρίζει ότι θα προκαλέσει πρόσθετη επιβάρυνση στα δημόσια οικονομικά.

Η τροπολογία ξεσήκωσε μια θύελλα αντιδράσεων, συνδυάστηκε δε από στελέχη της ΝΔ με την επίσκεψη στην Πάρο και πυροδότησε σωρεία επιθέσεων στον Πρωθυπουργό και το επιτελείο του, ότι πάνε στη Πάρο για ακριβό τριήμερο με έξοδα των φορολογουμένων.

Αυτό προκάλεσε την έντονη αντίδραση του Μαξίμου, που κατηγόρησε την ΝΔ και τα στελέχη της για «γκαιμπελισμό» ενώ διευκρίνισε πως η αποστολή θα επιστρέψει αυθημερόν στην Αθήνα. Στο στόχαστρο βρέθηκαν ο αντιπρόέδρος της ΝΔ Αδ. Γεωργιάδης, τον οποίου το Μαξίμου θεωρεί ως υπεύθυνο για τα σενάρια τριήμερης διαμονής στην Πάρο με έξοδα του δημοσίου. Μάλιστα ζήτησε εμμέσως την αποπομπή του όπως και εκείνη του εκπροσώπου του κόμματος Γ. Κουμουτσάκου.

Η απάντηση της ΝΔ ήταν επιθετική, ενώ υπαινίσσεται ότι η αυθημερόν επιστροφή αποφασίστηκε μετά τον σάλο που προκλήθηκε: «Λυπούμαστε που χαλάσαμε στον πρωθυπουργό και την κουστωδία του το τριήμερο στην Πάρο! Ας μην ανησυχούν όμως. Πολύ σύντομα η Κυβέρνηση Τσίπρα - Καμμένου θα είναι σε μόνιμες διακοπές», αναφέρει η ΝΔ και προσθέτει: «Ομως, τότε, δεν θα καλύπτονται από την τροπολογία της δωρεάν αναψυχής, την οποία η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας θα καταργήσει», προσθέτει το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Ο Αλέξης Τσίπρας θα αναχωρήσει το πρωί της Παρασκευής από το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος με ειδική πτήση της Aegean/Olympic Air για την Πάρο και θα επιστρέψει στην Αθήνα το απόγευμα της ίδιας ημέρας.

Η τελετή εγκαινίων και ο αγιασμός του νέου αεροδρομίου θα γίνουν στις 12 το μεσημέρι και κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης έχει προγραμματιστεί ομιλία του πρωθυπουργού και χαιρετισμός από τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστο Σπίρτζη και τον αντιπρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου της Aegean Airlines Ευτύχιο Βασιλάκη.

Ο πρωθυπουργός, αφού ξεναγηθεί και περιηγηθεί τους χώρους του νέου κρατικού αερολιμένα Πάρου, θα έχει συναντήσεις με επαγγελματικούς και παραγωγικούς φορείς.

Αναλυτικά το πρόγραμμα του πρωθυπουργού έχει ως εξής:

  • 11:00 Αναχώρηση από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» προς Πάρο με ειδική πτήση της Aegean/Olympic Air
  • 11:40 Αφιξη στον νέο Κρατικό Αερολιμένα Πάρου
  • 12:00 Τελετή εγκαινίων - Αγιασμός
  • 12:10 Χαιρετισμός από τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστο Σπίρτζη
  • 12:15 Χαιρετισμός από τον αντιπρόεδρο του ΔΣ της Aegean Airlines, Ευτύχιο Βασιλάκη
  • 12:20 Ομιλία του πρωθυπουργού, Αλέξη Τσίπρα
  • 12:40 Ξενάγηση / περιήγηση στους χώρους του νέου Κρατικού Αερολιμένα Πάρου
  • 13:30 Συναντήσεις με επαγγελματικούς και παραγωγικούς φορείς της Πάρου
  • 20:00 Αναχώρηση με ειδική πτήση της Aegean/Olympic Air προς Αθήνα

Αιχμές για τις προηγούμενες κυβερνήσεις

«Η ολιγωρία των προηγούμενων κυβερνήσεων και η κατασπατάληση δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ από τα δημόσια ταμεία με ανολοκλήρωτο το έργο κατασκευής διάδρομου του νέου αεροδρομίου της Πάρου, παρέμεινε μέχρι και την ανάληψη της κυβέρνησης από τον ΣΥΡΙΖΑ στις 20/1/2015» σημειώνουν κυβερνητικές πηγές εν όψει των εγκαινίων.

Οι ίδιες πηγές υπογραμμίζουν ότι «η Πάρος εντάχθηκε στις άγονες γραμμές, επειδή δεν διέθετε επαρκείς υποδομές αεροδρομίου, παρά μόνον έναν μικρό διάδρομο, στον οποίο μπορούσε να επιχειρεί μόνον ένας τύπος μικρού αεροσκάφους. Η επιδότηση της γραμμής Αθήνας- Πάρου, ως άγονης, ανερχόταν στα 4,2 εκατ. ευρώ ετησίως».

«Είναι χαρακτηριστικό ότι η λειτουργία της γραμμής υπό καθεστώς παροχής δημόσιας υπηρεσίας (σ.σ η επιδότηση) σε βάθος τετραετίας ανήλθε στο συνολικό ποσό των 16,8 εκατ. Σε απλή μετάφραση, η επιδότηση μίας τετραετίας, στοίχισε, τόσο όσο το συνολικό σχεδόν κόστος κατασκευής και ολοκλήρωσης του διαδρόμου και του πεδίου ελιγμών του νέου αεροδρομίου!» αναφέρουν οι κυβερνητικές πηγές.

Πηγή: reporter.gr

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Προηγούμενο θέμα Επόμενο θέμα

Προσθήκη σχολίου

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman