Οι έχοντες εμπειρία από χωρισμούς γνωρίζουν ότι η έννοια ενός πολιτισμένου διαζυγίου δεν υφίσταται. Όσο καλή συνεννόηση και πρόθεση αν υπάρχει μεταξύ δύο ανθρώπων, που επιλέγουν να χωρίσουν τις ζωές τους, πάντα κάτι μπαίνει στη μέση. Ένας εκ των δύο είναι λίγο πιο θιγμένος συναισθηματικά, ακόμα και στις περιπτώσεις την συναινετικών αποφάσεων. Κάποιος καλείται να κάνει πίσω στα θέλω του και να αποχωρήσει από μια σχέση που θα ήθελε να συνεχίσει να διατηρεί, άλλος είναι θυμωμένος, άλλος λίγο εκδικητικός. Ακόμα και τα σουηδικού τύπου διαζύγια, έχουν κι αυτά τα προβλήματά τους. Στην αρχή τουλάχιστον. Γιατί ο χρόνος βελτιώνει τις σχέσεις μεταξύ των διαζευγμένων.
Όπως και να έχει εδώ είναι Βαλκάνια. Και είμαστε εκδηλωτικοί, εκρηκτικοί και συναισθηματικοί. Ό,τι νιώθουμε το λέμε.
Παλαιότερα η husqvarna διαφημίζοντας ένα αλυσοπρίονο περιέγραφε την προσπάθεια ενός ζευγαριού να χωρίσει τα υπάρχοντά του ενόψει διαζυγίου. Είχαν πάρει το αλυσοπρίονο και έκοβαν τα πάντα στη μέση. Πετυχημένο διαφημιστικά concept. Διεύρυνε τη χρήση του εργαλείου και σε τομείς της ζωής που δεν είχαμε σκεφτεί μέχρι εκείνη τη στιγμή.
Για να επανέλθουμε όμως στην πραγματικότητα, το περιεχόμενο της διαφήμισης έκανε πραγματικότητα ένας γερμανός (διαψεύδοντας τον ορθολογισμό που θεωρούμε ότι χαρακτηρίζει όλους τους γερμανούς), ύστερα από 12 χρόνια γάμου με τη Λάουρα. Εκείνη του ζήτησε να χωρίσουν και αυτός αποφάσισε να το "παίξει" δίκαιος. Έκοψε στη μέση όλα τα αντικείμενα που είχαν αγοράσει μαζί και της έστειλε το μερίδιό της…