Η συμπεριφορά αυτή των περισσότερων καταναλωτών άλλαξε, η ενημέρωση σχετικά με αυτά τα προϊόντα είναι πλέον καθημερινό γεγονός. Οι Έλληνες καταναλωτές, στην συντριπτική τους πλειοψηφία, εγκατέλειψαν τις προκαταλήψεις που έτρεφαν σχετικά με την ποιότητα και αξιοπιστία των προϊόντων αυτών, οι οποίες, θα πρέπει να σημειώσουμε, σε κάποιες περιπτώσεις είναι βάσιμες.
Έτσι, σήμερα που η αγοραστική δύναμη πολλών καταναλωτών έχει περιοριστεί, η τραπεζική αργία την έχει επίσης, επιδεινώσει στρέφονται στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Και αυτό δεν παρατηρείται μόνο σε τρόφιμα και άλλα είδη πρώτης ανάγκης γενικότερα, αλλά και σε προϊόντα καθαριότητας και προσωπικής περιποίησης.
Μάλιστα είναι τέτοια η ανάπτυξή τους τα τελευταία χρόνια, στην οποία πρέπει να ομολογήσουμε πως συνετέλεσαν και τα προγράμματα πιστότητας των αλυσίδων λιανικής που επιβραβεύουν τους καταναλωτές οι οποίοι αγοράζουν τα δικά τους προϊόντα, ώστε να υπάρχουν πια και ομοειδή προϊόντα διαφορετικής ιδιωτικής ετικέτας, αλλά ίδιας αλυσίδας, τα οποία ανταγωνίζονται μεταξύ τους με διαφορετικές τιμές, που σχετίζονται βεβαίως και με διαφορετική ποιότητα. Η ανάπτυξη αυτή έχει καταγραφεί σε σχετική έρευνα , η οποία εμφανίζει τα private labels, να σημειώνουν εντυπωσιακή αύξηση στις πωλήσεις τους, ανάλογα με το είδος, η οποία κυμαίνεται από 16-300%.
Αυτό που πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές, είναι ότι τα περισσότερα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (private labels), ειδικότερα αυτά που πωλούν οι μεγάλες αλυσίδες των σουπερμάρκετ, δεν στερούνται ποιότητας και αξιοπιστίας σε σχέση με τα επώνυμα. Για τον απλούστατο λόγο, ότι τα περισσότερα παράγονται αποκλειστικά για τις αλυσίδες αυτές, από τις ίδιες τις βιομηχανίες των επωνύμων προϊόντων.
Έτσι λοιπόν από τη μια τα οικονομικά, συγκριτικά πλεονεκτήματα των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σε σχέση με τα επώνυμα, από την άλλη η αυξημένη ενημέρωση που παρέχεται πλέον γι αυτά - και την καλή σχέση ποιότητας τιμής που έχουν επιτύχει – κυρίως από τα διαδικτυακά και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, με τις συνεχείς και εμπεριστατωμένες αναφορές τους, εμφανίζουν ρυθμούς αύξησης πωλήσεων αξιοζήλευτους σε τέτοιες εποχές. Διότι, από μια άλλη σκοπιά, η στροφή των καταναλωτών στα private labels, δεν οφείλεται μόνο στην οικονομική κρίση και την ανέχεια που βιώνουν όλο και περισσότεροι, αλλά και στη δημοσιότητα που έδωσαν στα προϊόντα αυτά τα κοινωνικά δίκτυα και γενικότερα τα ΜΜΕ.!