Το ποσοστό αυτό, παρουσιάζει μια αυξητική τάση από προηγούμενη έρευνα, όπου το 51% των ερωτηθέντων (gay και lesbians), δήλωσαν ότι διαβάζουν κάποιο από αυτά (facebook – blogs). Σχετικά με το είδος των blogs, τα οποία είναι πιο δημοφιλή στους Αμερικανούς, η έρευνα έδειξε ότι το 36% των ομοφυλόφιλων διαβάζει ειδησεογραφικά blogs, σε σχέση με το 25% των ετεροφυλόφιλων. Ένα τέταρτο (25%), των ομοφυλόφιλων επίσης, διαβάζει entertainment και pop culture blogs, σε σχέση με το 16% των ετεροφυλόφιλων.
Άλλο ένα σημαντικό εύρημα είναι ότι το 22% των gay και lesbian ενηλίκων δήλωσαν επίσης, ότι διαβάζουν κάποια πολιτικού περιεχομένου blogs, σε σύγκριση με μόλις το 14% των ετερόφυλων. Ένα άλλο είδος blog, που είναι πολύ δημοφιλές μεταξύ των ομοφυλόφιλων είναι τα travel blogs, τα οποία διαβάζουν το 16% από αυτούς, σε σχέση με το 8% των ετεροφυλόφιλων.
Βέβαια, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός, ότι το ένα τρίτο όλων των ερωτηθέντων lesbian και gay ενηλίκων ανέφεραν ότι διαβάζουν blogs, με ειδικά νέα και ενδιαφέροντα για αυτούς. Περισσότεροι από το 53%, δήλωσαν επίσης, ότι επισκέπτονται ένα από αυτά τα blogs εβδομαδιαίως και μόνο το 19% δήλωσε ότι τα επισκέπτεται καθημερινώς.
Ένας βετεράνος gay blogger και media activist βρήκε, ότι στα ευρήματα αυτά, αντανακλάται η εμπειρία του και δήλωσε «η προσωπική μου εμπειρία δείχνει, ότι γενικά οι ομοφυλόφιλοι έχουν μεγάλη ανάγκη και όρεξη για αυθεντικές, ομοφυλόφιλες ειδήσεις και πληροφορίες και τις θέλουν γρήγορα. Σαν πρόεδρος των National Bloggers και Citizen Journalist Initiative, προσπαθώ να κατηγοριοποιήσω και να ενθαρρύνω τις επιδόσεις τους, ετσι ώστε να ενδυναμώσουν τις ικανότητες τους, να βελτιώσουν τις πληροφορίες και το περιεχόμενο που διαθέτουν στα blogs, και να διευρύνω την συνδεσιμότητα τους με ένα ευρύ κοινό ομοφυλόφιλων ανδρών και γυναικών, bisexuals, σε όλες τις πολιτείες της χώρας».
Μετά από αυτά, τα ευρήματα της έρευνας, θα πάψω να απορώ πως οι ομοφυλόφιλοι είναι πάντα πιο ενημερωμένοι για όλα από τους υπόλοιπους!
Η έρευνα έγινε, σε 2.412 ενήλικες Αμερικανούς πολίτες (ηλικίας 18 και άνω), από την εταιρία ερευνών και συμβούλων Harris Interactive, σε συνεργασία με την Witeck-Combs Communications, Inc.