Η απόφαση δεν είναι εύκολη, είτε πρόκειται για πολιτική προσωπικότητα, είτε για αστέρες του αθλητισμού, της έβδομης Τέχνης, της τηλεόρασης κλπ. Αν προσθέσουμε και ορισμένα στοιχεία της προσωπικότητάς τους, όπως τις αξίες που αντιπροσωπεύουν, τη δημοτικότητα, τη γοητεία ή το sex appeal, που διαθέτουν, τα επιτεύγματα τους κλπ. τότε η απόφαση είναι ακόμα πιο δύσκολη.
Για παράδειγμα, στο νέο brand καφέ της Nespresso, ο ήρωας της καμπάνιας, George Clooney, είναι πολύ πειστικός. Χρησιμοποιώντας το baby look πρόσωπο που διαθέτει, πείθει τους θαυμαστές / θαυμάστριες του, για το ξεχωριστό, premium προφίλ του προϊόντος. Τώρα, κατά πόσο η συμμέτοχη του δημοφιλούς ηθοποιού θα συνεισφέρει στην αντίληψη των καταναλωτών και την επιτυχία του brand στις διεθνείς αγορές, είναι κάτι που μένει να αποδειχθεί. Και προφανώς θα επηρεαστεί και από άλλους παράγοντες.
Το ίδιο πειστικές, φαίνεται πως είναι και όλες οι σταρ/προσωπικότητες, όπως η Charlize Theron, που χρησιμοποιεί η L’OREAL, στις διαφημίσεις των γυναικείων προϊόντων ομορφιάς που διαθέτει, κρίνοντας από την μεγάλη επιτυχία των προϊόντων της διεθνώς.
Οι προσωπικότητες, στις περισσότερες περιπτώσεις, επηρεάζουν τους καταναλωτές θετικά, γιατί τους ικανοποιούν την επιθυμία και τη φιλοδοξία, της ταύτισης τους με αυτό που αντιπροσωπεύουν, τους κάνουν να νοιώθουν ξεχωριστοί. Σε πολλές περιπτώσεις προσδίδουν κύρος, ιδιαίτερα όταν διαφημίζουν υπηρεσίες ή οργανισμούς. Φανταστείτε, τι θα προσέδιδε στο κύρος ενός χρηματοπιστωτικού οργανισμού, η χρησιμοποίηση του Warren Buffett, η κάποιου άλλου σύγχρονου ηγέτη στον τομέα της οικονομίας, στην εταιρική του καμπάνια.
Εξάλλου, όπως δείχνει πρόσφατη έρευνα της Adweek Media/ Harris Poll,σε δείγμα 2.185 ενηλίκων καταναλωτών που διεξήγαγε στο διαδίκτυο, μερικοί τύποι προσωπικοτήτων, μπορούν να βοηθήσουν και να πείσουν κάποιον καταναλωτή να αγοράσει το προϊόν που διαφημίζουν. Ένας σημαντικός παράγοντας, είναι βέβαια και το target group στο οποίο απευθύνονται. Σε μερικά γκρουπ μπορεί να έχουν αποτέλεσμα και σε αλλά όχι.
Όσον αφορά το ποιοι είναι πιο πειστικοί, έτσι ώστε οι διαφημίσεις στις οποίες πρωταγωνιστούν να καταλήξουν στην πώληση του προϊόντος/υπηρεσίας, οι αθλητές φαίνεται πως υπερισχύουν. Συγκεκριμένα ένας στους πέντε αμερικανούς (21%), θεωρεί τους αθλητές πιο πειστικούς στην διαφήμιση ενός προϊόντος/υπηρεσιας, το 18% τους αστέρες του κινηματογράφου και της τηλεόρασης, το 14% τους μουσικούς και τους τραγουδιστές και το 10% τις πρώην πολιτικές φυσιογνωμίες.
Σχετικά με το αποτέλεσμα της πειστικότητας στα διάφορα ηλικιακά γκρουπ, περίπου οι μισοί από την ηλικία των 55 ετών και άνω (46%), θεωρούν τους μεγάλους ηγέτες επιχειρήσεων ως πιο πειστικούς σε σύγκριση με το 28% της ηλικίας των 18-34. Το ένα τέταρτο αυτών (18-34) θεωρούν τους αστέρες της τηλεόρασης και του κινηματογράφου ως πλέον πειστικούς, ενώ μόνο το 15% στις ηλικίες των 55 και άνω φαίνεται πως πιστεύει το ίδιο.