Με βάση τα στοιχεία, το εξαιρετικά χαμηλό ποσοστό χρήσης αποκλεισμού διαφημίσεων στο κινητό είναι μια τεράστια ευκαιρία για τη βιομηχανία ώστε να «ξεκινήσει εκ νέου» σε αυτό το ζωτικό κανάλι – αν και μόνο μια σημαντική μεταστροφή σε όλα τα κανάλια, θα μπορούσε να εξασφαλίσει κάτι τέτοιο.
Μόνο 3 στους 10 χρήστες, όπως αποδεικνύεται, εγκατέστησαν κάποιο ad blocking software τους τελευταίους 12 μήνες, γεγονός το οποίο μεταφράζεται σε 50% αύξηση του proliferation rate.
Ο ρυθμός της αύξησης αυτής συνδυάζεται με την εξοργιστική εμπειρία του χρήστη για τον τρόπο που εμφανίζονται οι διαφημίσεις στο ελληνικό διαδίκτυο. Το ποσοστό αυτό θα μπορούσε να αντιστραφεί μέσω μιας σωστής στρατηγικής από την πλευρά των εταιρειών, αφού δύο στους τρεις χρήστες ad blocking δηλώνουν ρητά πώς θα απεγκαθιστούσαν το πρόγραμμα αν οι ιστοσελίδες ήταν φιλικές προς τον αναγνώστη.
Αυτό θα κάνει μια σημαντική διαφορά, καθώς θα μεταφραστεί σε ένα ποσοστό αποκλεισμού διαφημίσεων (μόνο) περίπου κατά 10% και μια αύξηση σχεδόν 30% σε αποτελεσματική προσέγγιση του κοινού.