ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Πόσοι Έλληνες δεν αντέχουν τις διαφημίσεις στο διαδίκτυο;

Tweet
Share
Tweet
Share

Τη συμπεριφορά των χρηστών του διαδικτύου αναφορικά με τις διαφημίσεις επιχείρησαν να χαρτογραφήσουν η TailWind με την υποστήριξη της Focus Bari και της Oriel που υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος, τηςΈνωσης Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος της και το ΙΑΒ Hellas πραγματοποίησαν την πρώτη σε βάθος ολοκληρωμένη έρευνα για το Ad blocking στην Ελλάδα.

Με βάση τα στοιχεία, το εξαιρετικά χαμηλό ποσοστό χρήσης αποκλεισμού διαφημίσεων στο κινητό είναι μια τεράστια ευκαιρία για τη βιομηχανία ώστε να «ξεκινήσει εκ νέου» σε αυτό το ζωτικό κανάλι – αν και μόνο μια σημαντική μεταστροφή σε όλα τα κανάλια, θα μπορούσε να εξασφαλίσει κάτι τέτοιο.

Μόνο 3 στους 10 χρήστες, όπως αποδεικνύεται, εγκατέστησαν κάποιο ad blocking software τους τελευταίους 12 μήνες, γεγονός το οποίο μεταφράζεται σε 50% αύξηση του proliferation rate.

Ο ρυθμός της αύξησης αυτής συνδυάζεται με την εξοργιστική εμπειρία του χρήστη για τον τρόπο που εμφανίζονται οι διαφημίσεις στο ελληνικό διαδίκτυο. Το ποσοστό αυτό θα μπορούσε να αντιστραφεί μέσω μιας σωστής στρατηγικής από την πλευρά των εταιρειών, αφού δύο στους τρεις χρήστες ad blocking δηλώνουν ρητά πώς θα απεγκαθιστούσαν το πρόγραμμα αν οι ιστοσελίδες ήταν φιλικές προς τον αναγνώστη.

Αυτό θα κάνει μια σημαντική διαφορά, καθώς θα μεταφραστεί σε ένα ποσοστό αποκλεισμού διαφημίσεων (μόνο) περίπου κατά 10% και μια αύξηση σχεδόν 30% σε αποτελεσματική προσέγγιση του κοινού.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Προηγούμενο θέμα Επόμενο θέμα

Προσθήκη σχολίου

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman