Εύχομαι σύντομα να αρχίσουμε να τα χρησιμοποιούμε για τη διαχείριση των πελατών και στη χώρα μας. Φυσικά, υπό την προϋπόθεση ότι οι παραδοσιακές οικογενειακές επιχειρήσεις, που δεν διαθέτουν τα απαιτούμενα κεφάλαια για τη διαχείριση των πελατών τους εκτός διαδικτύου, θα αναβαθμίσουν την πλατφόρμα επικοινωνίας τους. Και οι διάφοροι «ειδικοί» θα σταματήσουν να τα πυροβολούν.
Για τους υπόλοιπους, που αισθάνεστε ότι δεν έχετε τον απαιτούμενο χρόνο για να κτίσετε τη διαχείριση των πελατών σας online, ένας εύκολος τρόπος να το κατορθώσετε, είναι ο ακόλουθος: σκεφτείτε πως οι πελάτες σας θα αντλήσουν ικανοποίηση, από την κοινωνική στήριξη που μπορεί να τους παρέχει μια βάση χρηστών που δεν κοιμάται ποτέ!
Η άντληση ικανοποίησης, προσφέρεται από τη δια-συνδεσιμότητα με διάφορες συσκευές και φόρουμ, τα οποία επιτρέπουν στους πελάτες σας να θέτουν ερωτήσεις και να προσφέρουν βοήθεια ο ένας στον άλλο, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας ή της νύχτας. Το μυστικό έγκειται στο πώς θα πλασάρετε την πληροφορία που θέλετε, αρκεί να διανέμεται μέσω αναφορών στα Facebook, Twitter και άλλα μέσα.
Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι πλέον θέμα κοινής λογικής. Και οι χρήστες του διαδικτύου σήμερα, θέλουν την προσοχή των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο e-commerce 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα.
Η συνεχής υποστήριξη των πελατών σας στο Internet, αποτελεί τον πιο εγγυημένο τρόπο για τη σωστή διαχείρισή τους. Τα διαδραστικά εργαλεία, όπως είναι τα social media, μπορούν να σας βοηθήσουν να παρέχετε ενισχυμένη φροντίδα στους πελάτες σας, χωρίς να αλλοιώνετε τον προϋπολογισμό σας προσφεύγοντας σε πηγές εκτός διαδικτύου.
Και για να είμαι σαφής, άλλο είναι η συνεχής φροντίδα και διαχείριση των πελατών και άλλο η διαφήμιση των brands εντός και εκτός διαδικτύου!