"Ήταν έκπληξη ακόμα και για μας. Δεν είχαμε τέτοια πρόθεση..." δήλωσε ο Γουντ στο BBC. "Δεν κάναμε καθόλου πρόβες. Απλώς διαλέγαμε τραγούδια που μας αρέσουν και μας ταιριάζουν και τα παίζαμε και όλα πήγαν μια χαρά..."
Όπως όλα δείχνουν, το άλμπουμ θα είναι ένας φόρος τιμής στα πρώτα χρόνια των Rolling Stones, όταν έπαιζαν τις δικές τους εκδοχές των αγαπημένων τους κλασσικών κομματιών rhythm and blues και soul, από καλλιτέχνες τους οποίους θαύμαζαν, όπως τα “I Just Want to Make Love To You” και “Little Red Rooster” του Willie Dixon, το “Route 66” του Bobby Troup, το “Honest I Do” του Jimmy Reed, το “That’s How Strong My Love Is” του Roosevelt Jamison και το “It’s All Over Now” των Bobby και Shirley Womack.
Εκπρόσωπος του συγκροτήματος δήλωσε στους New York Times ότι το νέο άλμπουμ "είναι ακόμα σε φάση demo" και προς το παρόν δεν έχουν καταλήξει ούτε στο εξώφυλλο, ούτε στην ημερομηνία της κυκλοφορίας του.
Στο μεταξύ, σπάει ταμεία, η έκθεση που λειτουργεί εδώ και λίγες ημέρες γι΄ αυτούς στο Λονδίνο. Χρειάστηκαν 5,7 εκατομμύρια δολάρια, 3 χρόνια προετοιμασίας και πάνω από 500 cult αντικείμενα της θρυλικής μπάντας για να στηθεί η πρωτοποριακή έκθεση - αφιέρωμα με τίτλο Exhibitionism: The Rolling Stones.
Η θεματική, διηγείται την πλούσια ιστορία του θρυλικού βρετανικού ροκ συγκροτήματος και άνοιξε τις πύλες της μέχρι τις 4 Σεπτεμβρίου στην περίφημη γκαλερί Saatchi του Λονδίνου. Μουσικά όργανα, ρούχα, στίχοι, αφίσες, βιντεοκλίπ σε πρώτη προβολή και πολλά άλλα, που προήλθαν από το αρχείο της μπάντας και από ιδιωτικές συλλογές, θα ξετρελάνουν τους θιασώτες του συγκροτήματος.
Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να βρεθούν σε μια ρέπλικα του πρώτου διαμερίσματος του συγκροτήματος, να μπουν σε ένα τυπικό στούντιο ηχογράφησης αλλά και στα παρασκήνια των συναυλιών, ενώ στον τελευταίο χώρο του πρότζεκτ, με την ονομασία «Performance», οι επισκέπτες θα νιώσουν πως βρίσκονται πάνω στη σκηνή μαζί με τους Stones.
H αφίσα που διαφημίζει την έκθεση - δημιουργία του Βρετανού σχεδιαστή Μαρκ Νόρτον με τη βοήθεια των Τζάγκερ και Γουάτς, όπως ήταν αναμενόμενο, απαγορεύτηκε να αναρτηθεί στο Μετρό του Λονδίνου, αλλά και στις στάσεις λεωφορείων.