Η επίμαχη ανάρτηση, απεικόνιζε ένα έγχρωμο αγόρι με ένα πράσινο φούτερ που ανέγραφε «Η καλύτερη μαϊμού στη ζούγκλα». Σε αντίθεση, άλλα διαφημιστικά απεικόνιζαν λευκά παιδάκια με πιο εκλεπτυσμένα σλόγκαν όπως το "survival expert".
Εν ριπή οφθαλμού, η ανάρτηση συγκέντρωσε πλήθος επικριτικών σχολίων, καθώς, για κάποιους, ενείχε ρατσιστικά μηνύματα, ταυτίζοντας τους έγχρωμους με τις μαϊμούδες.
Η σουηδική εταιρεία δεν άργησε να αντιληφθεί την γκάφα της, αποσύροντας τη φωτογραφία και ζητώντας δημόσια συγγνώμη προς όσους αισθάνθηκαν προσβεβλημένοι.