ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Όταν το στυλ γίνεται υπόθεση... ανδρική!

Tweet
Share
Tweet
Share

Καλωπίζονται, περιποιούνται τα μαλλιά τους, αλλάζουν κούρεμα και βυθίζονται στο στυλ. Ο λόγος φυσικά για το "ισχυρό" φύλο, το οποίο τα τελευταία χρόνια, έχει αποδείξει στην πράξη πως το στυλ και η φινέτσα δεν είναι μονάχα συνήθεια του γυναικείου πληθυσμού αλλά αντίθετα και του ανδρικού. Την τάση αυτή, η οποία στις μέρες μας κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος, επιβεβαιώνουν, μιλώντας στο Penna, τρεις ιδιοκτήτες κουρείων στην Αθήνα.

«Οι άνδρες που επιλέγουν να καλλωπιστούν και να επισκεφθούν τα κουρεία τα τελευταία χρόνια είναι όλο και περισσότεροι. Πέρα από τα παραδοσιακά χτενίσματα, πλέον ακολουθούν τη μοντέρνα οδό, επιλέγοντας κουρέματα που στο παρελθόν ξένιζαν», εξηγεί για τη νέα συνήθεια των ανδρών, ο ιδιοκτήτης ενός παραδοσιακού κουρείου στη Λιοσίων, κ. Νίκος Τασόπουλος.

“Τόσο οι μεγαλύτεροι όσο και οι πιο νέοι άνθρωποι πηγαίνουν στα κουρεία, πληρώνοντας για να περιποιηθούν τα μαλλιά ή το μούσι τους. Ένας άντρας γύρω στα 40 που θα επιλέξει να πάει σε αυτά, την επόμενη φορά θα φέρει μαζί του το παιδί αλλά και τον πατέρα του”, επισημαίνει ο ιδιοκτήτης του “The Barber Shop 1900”, κ. Παναγιώτης Γρηγορίου.

Οι άνδρες δεν επιλέγουν τα κουρεία απλά για να κουρευτούν

“Ο εκμοντερνισμός των χτενισμάτων που παρατηρείται στην ουσία δεν είναι τίποτα άλλο από την αναπαραγωγή μιας μόδας προηγούμενων δεκαετιών. Η έντονη γενειάδα, η οποία επίσης αποτελεί “must” της εποχής, ιδιαίτερα για τους νέους, δημιουργήθηκε επίσης στα κουρεία. Όταν ο άνδρας είδε ότι μπορεί κάποιος να περιποιηθεί το μούσι του, επέλεξε να το κάνει και όχι να το ψαλιδοκουρεύει μόνος του στο σπίτι. Ο κουρέας ξέρει να δουλεύει τις συμμετρίες, είναι μια τέχνη που ο απλός άνθρωπος δεν κατέχει”, περιγράφει ο κ. Γρηγορίου.

Barber Shop Interior

“Τώρα που το μούσι είναι αρκετά μεγαλύτερο, χρειάζεται περιποίηση τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα. Για να φαίνεται όμως υγιές, πρέπει συνεχώς να κόβεται από εκεί που ξεκινάει να σπάει η τρίχα”, σχολιάζει από τη δική του μεριά ο ιδιοκτήτης μπαρμπέρικου στην περιοχή του Περιστερίου, κ. Αναστάσης Λιακόπουλος.

Γιατί όμως οι άνδρες προτιμούν τα κουρεία από τα κοινά κομμωτήρια; “Η επιλογή του χώρου δεν είναι απλή υπόθεση, καθώς αφορά μια πιο εσωτερική διαδικασία. Στα κουρεία ο άντρας μπορεί να βγάλει τα εσώψυχά του, να αποσυμπιεστεί, να χαλαρώσει, είναι σαν μια αντρική λέσχη στην οποία μπορεί κανείς να κουρευτεί και να ξυριστεί."

Aυξημένη η κίνηση στα ανδρικά κουρεία παρά την οικονομική κρίση

Πολλές φορές οι άνδρες έρχονται παρέες και κλείνουν ραντεβού. Χαρακτηριστικό είναι πως κάποτε ένας πελάτης παντρευόταν και είχε κλείσει το μαγαζί για 3-4 ώρες μαζί με τους φίλους του! Άλλες πάλι φορές πίνουμε όλοι μαζί, δημιουργείται ένα ευχάριστο και παρεϊστικο κλίμα που σε συνεπαίρνει. Οι άνδρες που πηγαίνουν στα κουρεία δεν το κάνουν απλά για να κουρευτούν”, εξηγεί ο κ. Γρηγορίου.

Ακόμα και οι μητέρες, τα τελευταία χρόνια, συνηθίζουν να φέρνουν τα αγόρια τους στους συγκεκριμένους χώρους , δίνοντας τους, με τον τρόπο αυτό, κάποιες ανδρικές βάσεις από τη μικρή ηλικία, όπως περιγράφουν. Πολλά μικρά παιδιά από την άλλη, χαλαρώνουν βλέποντας τον πατέρα τους να περιποιείται τα μαλλιά του, παρ' όλο που στην αρχή αντιδρούν στην ιδέα του κουρέματος.

barbers 620

Ιδιαίτερα θετικό για τους καταστηματάρχες είναι το γεγονός ότι παρά την οικονομική κρίση, η κίνηση είναι αυξημένη και τα έσοδα που αποφέρει η εν λόγω δραστηριότητα ικανοποιητικά, την ώρα που άλλοι κλάδοι έχουν υποστεί τις συνέπειες της ύφεσης σε μεγάλο βαθμό.

Καθοριστικό ρόλο για την προσέλκυση των πελατών παίζει φυσικά και η προώθηση των προϊόντων αλλά και των υπηρεσιών, κυρίως από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αν κάποιος διατηρεί, λόγου χάρη, μια σελίδα στα social media, μέσω της οποίας προωθεί τη δουλειά του, είναι λογικό η προσέλευση των πελατών να αυξηθεί.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Προηγούμενο θέμα Επόμενο θέμα

Προσθήκη σχολίου

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman