Σε μια έκθεση που παρουσίασε η BI Intelligence, εξετάστηκαν τα δεδομένα περισσοτέρων των 12 πηγών ώστε να κατανοήσουμε τα δημογραφικά στοιχεία των social media που εξακολουθούν να μεταβάλλονται.
Συνοπτικά, τα πιο σημαντικά στοιχεία από αυτή την έκθεση είναι τα εξής:
- Το Facebook εξακολουθεί να είναι περισσότερο θηλυκό. Σύμφωνα με έρευνα σχετικά με την υιοθέτηση των κοινωνικών δικτύων που πραγματοποιήθηκε το 2013, οι γυναίκες στις ΗΠΑ υπερτερούν στη χρήση του Facebook κατά 10% περισσότερο από τους άνδρες.
- Ακόμα, το Facebook παραμένει τοκορυφαίο κοινωνικό δίκτυο για τους εφήβους στις ΗΠΑ. Σχεδόν οι μισοί από τους εφήβους χρήστες του Facebook λένε ότι το χρησιμοποιούν περισσότερο σε σχέση με την περσινή χρονιά, ενώ το Facebook έχει περισσότερους εφήβους χρήστες σε καθημερινή βάση από οποιοδήποτε άλλο κοινωνικό δίκτυο.
- Παρόλα αυτά, το Instagram έχει παραγκωνίσει το Facebook και το Twitter από πλευράς γοήτρου μεταξύ των νέων χρηστών. Οι έφηβοι στις ΗΠΑ χαρακτηρίζουν πλέον το Instagram ως «πιο σημαντικό», ενώ το Facebook και το Twitter χάνουν έδαφος σε αυτή τη μέτρηση, σύμφωνα με την εξαμηνιαία έρευνα του Piper Jaffray για τους εφήβους. Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι το 83% των εύπορων αμερικανών εφήβων χρησιμοποιούν το Instagram.
- Το LinkedIn είναι στην πραγματικότητα πιο δημοφιλές από ό,τι το Twitter μεταξύ των ενηλίκων στις ΗΠΑ. Ο πυρήνας του δημογραφικού προφίλ των χρηστών του LinkedIn περιλαμβάνει άτομα ηλικίας μεταξύ 30 και 49 ετών, δηλαδή εκείνα που βρίσκονται στην ακμή και την ανάπτυξη της καριέρας τους. Δεν αποτελεί έκπληξη, ότι το LinkedIn έχει επίσης μια έντονη ασυμμετρία προς τους περισσότερο μορφωμένους χρήστες.
- Το Twitter έχει αρχίσει να εμφανίζει μια ανησυχητική ροπή προς τους άνδρες χρήστες, ενώ στο παρελθόν είχε μια πιο ισόρροπη εκπροσώπηση των δύο φύλων. Το Pew διαπίστωσε ότι το 22% των ανδρών χρησιμοποιούν το Twitter, έναντι μόνο του 15% των γυναικών.
- Το YouTube προτιμάται από τους περισσότερους ενήλικες ηλικίας 18 έως 34 ετών σε σχέση με οποιοδήποτε δίκτυο καλωδιακής/συνδρομητικής τηλεόρασης. Το YouTube βαθμολογήθηκε από τη γενιά των millennials ως ο κορυφαίος τόπος παρακολούθησης περιεχομένου, μακράν μπροστά από την ψηφιακή τηλεόραση, το Facebook και το ESPN.
Τέλος, υπάρχει το Snapchat, το νεότερο κοινωνικό δίκτυο από όλα. Περισσότεροι από έξι στους 10 χρήστες του Snapchat ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα 18 έως 24 ετών. Αντίστοιχα οι χρήστες του Instagram που ανήκουν στην ίδια ηλικιακή ομάδα αποτελούν μόνο το 28% των συνολικών χρηστών αυτού του δικτύου, σύμφωνα με σχετική έρευνα της Informate.